Velmi si vážím toho, že jste se rozhodla využít služeb salonu 7. nebe. 

Zde je několik bodů ohledně jeho fungování:

Objednávka

Veškeré objednávky a změny termínů řešte prosím vždy buď osobně nebo telefonicky na tel.č. 608 611 899 v pracovní dny 8-18 hod. Pokud telefon nezvedám, ozvu se Vám hned jak to bude možné. Není však v mých silách vyřizovat objednávky mimo tuto dobu ani formou zpráv.

Změna/rušení termínu

Změnu/rušení objednaného termínu hlaste prosím vždy alespoň 1 pracovní den předem do 12 hod. Tak mám ještě možnost Vaše místo obsadit. Pozdější změna/rušení je možná s poplatkem 350 Kč při další návštěvě.

 

Nemoc

Jste-li nemocná, přeobjednejte se. Jde o blízký kontakt a vysoké riziko nákazy. Nemoc a oslabení organismu může zapříčinit, že materiál nemusí přilnout, u řas se velmi zvyšuje riziko alergické reakce. Dostavíte-li se nemocná, budete z tohoto důvodu přeobjednána s poplatkem 350 Kč za nezrušení objednávky.

 

Zapomenutý termín

Zapomenete-li na domluvený termín nebo se z jiného náhlého důvodu nemůžete dostavit, účtuji při další návštěvě poplatek 350 Kč. Pokud si svým termínem nejste jistá, stačí mi napsat SMS a Váš termín Vám potvrdím.

 

Překážka ze strany salonu

Při rušení/změně Vaší objednávky ze strany salonu (např.v případě nemoci nebo jiné nenadálé události) méně než 1 pracovní den předem do 12 hodin, Vám bude v náhradním termínu poskytnuta sleva 25-50% z ceny objednané služby.

 

Doprovod

Na svou návštěvu salonu se prosím dostavte bez doprovodu jak dětí, tak jiných rodinných příslušníků či domácích mazlíčků. Jde o velmi jemnou práci, na kterou je potřeba maximální soustředění a klid a přítomnost dalších osob není možná. Využijte tento čas pro sebe a relaxaci. Dostavíte-li se s doprovodem, budete bohužel přeobjednána včetně poplatku jako při nezrušení objednávky.

 

Telefony

Prosím o zachování klidové zóny, tj.o úplné ztlumení mobilu. Během procedury nelze s telefonem manipulovat a zbytečně to rozptyluje jak Vás, tak i mne při práci. Z tohoto důvodu také prosím o vyřízení Vašich hovorů před nebo po návštěvě salonu, aby se tak nenarušoval příp.ani čas klientky před Vámi nebo po Vás.

 

Záruka a reklamace

Na veškeré služby se vztahuje záruka a reklamace. Tu je nutné řešit neprodleně, nejpozději však do 72 hod od provedené služby. Přesněji je to definováno v obchodních podmínkách.

 

Platba

Je možná pouze v hotovosti v den provedení služby.
 
 
 
 
Celé znění obchodních podmínek najdete zde.