Děkuji, že jste se rozhodla pro využití služeb salonu 7.nebe.

Zde je několik bodů ohledně jeho fungování:

 

Objednávka

Veškeré objednávky a změny termínů řešte prosím vždy buď osobně nebo telefonicky na tel.č. 608 611 899 v pracovní dny 8-18 hod. Pokud telefon nezvedám, ozvu se Vám hned jak to bude možné. Není však v mých silách vyřizovat objednávky mimo tuto dobu ani formou zpráv.

 

Změna/rušení termínu

Změnu/rušení objednaného termínu hlaste prosím vždy alespoň 1 pracovní den předem do 12 hod. Tak mám ještě možnost Vaše místo obsadit. Pozdější změna/rušení je možná s poplatkem 350 Kč při další návštěvě.

 

Nemoc

Jste-li nemocná, přeobjednejte se. Jde o blízký kontakt a vysoké riziko nákazy. Nemoc a oslabení organismu může také zapříčinit to, že materiál nepřilne, u řas se výrazně zvyšuje riziko alergické reakce. Dostavíte-li se nemocná, může se stát. že budete z tohoto důvodu přeobjednána s poplatkem 350 Kč za nezrušení objednávky.

 

Zapomenutý termín

Zapomenete-li na domluvený termín nebo se z jiného náhlého důvodu nemůžete dostavit, účtuji při další návštěvě poplatek 350 Kč. Pokud si svým termínem nejste jistá, stačí mi napsat SMS a Váš termín Vám potvrdím.

 

Překážka ze strany salonu

Při rušení/změně Vaší objednávky ze strany salonu (např.v případě nemoci nebo jiné nenadálé události) méně než 1 pracovní den předem do 12 hodin, Vám bude v náhradním termínu poskytnuta sleva 25-50% z ceny objednané služby.

 

Doprovod

Na svou návštěvu salonu se prosím dostavte bez doprovodu jak dětí, tak jiných rodinných příslušníků apod. Potřebuji ke své práci soustředění a klid a přítomnost dalších osob není možná. Stejně tak s ohledem na hygienické předpisy nelze s sebou brát domácí mazlíčky. Využijte tento čas pro sebe a relaxaci. Dostavíte-li se s doprovodem, bohužel Vás budu muset přeobjednat včetně poplatku jako při nezrušení objednávky.

 

Příchod

Prosím o dodržení Vašeho objednaného času (+/- 5 minut). Pokud přijdete s větším zpožděním, bude o něj buď zkrácena doba služby nebo bude-li zpoždění tak velké, že už nebude možné ve zbylém čase službu provést, budu Vás muset přeobjednat s příplatkem za propadnutý termín 350 Kč. Zároveň ale také prosím, abyste nechodily výrazně dříve. Narušuje se tak čas klientky před Vámi a moje naplánované pauzy mezi objednávkami.

 

Telefony

Během procedury nelze s telefonem manipulovat, proto prosím o jeho úplné ztlumení, aby nedocházelo ke zbytečnému rozptylování jak Vás, tak i mě při práci. Prosím také o vyřízení Vašich hovorů před nebo po návštěvě salonu, aby se tak nenarušoval příp.ani čas klientky před Vámi nebo po Vás.

 

Záruka a reklamace

Na veškeré služby se vztahuje záruka a reklamace. Tu je nutné řešit neprodleně, nejpozději však do 72 hod od provedené služby. Přesněji je to definováno v obchodních podmínkách.

 

Platba

Je možná pouze v hotovosti v den provedení služby.
 

Děkuji za pochopení

 
Celé znění obchodních podmínek najdete zde.