Objednávka
Objednávky, dotazy a změny termínů na tel. č. 608 611 899 v pracovní dny 8-18 hod. Pokud telefon nezvedám, pošlete mi prosím zprávu (WhatsApp) a ozvu se Vám hned, jak to bude možné. Není ale v mých silách reagovat mimo uvedenou dobu.
Storno
Objednávku je možné bezplatně zrušit/změnit min. 24 hodin předem. Rušíte-li termín později, nemám už možnost Vaše místo obsadit. V tomto případě za sebe můžete buď zajistit náhradníka (na libovolnou službu) nebo uhradit storno poplatek ve výši 350 Kč.
Zapomenutý termín
Nejste-li si svou objednávkou jistá, stačí poslat zprávu a termín Vám upřesním. 24 hodin předem přijde SMS s připomenutím Vaší rezervace. Pokud i přesto nedorazíte, pro rezervaci jiného termínu je nejprve potřeba uhradit storno poplatek. U druhého nedostavení se bez předchozí omluvy, pozdního rušení apod., už je to bohužel bez možnosti náhradního termínu.
Překážka na mé straně
V případě změny Vaší objednávky ze strany salonu v důsledku nějaké nenadálé události méně než 24 hodin předem, Vám bude v náhradním termínu poskytnuta sleva.
Příchod
Prosím o dodržení obj. času (+/- 5 min). U zpoždění nad 15 min bude nutné proceduru zkrátit. Účtována je plná cena za všechny obj. služby, příp. si domluvíme náhradní termín, bohužel se storno poplatkem s ohledem na blokovaný čas. Zároveň prosím nechoďte ani dříve. Naruší se čas klientky před Vámi a pauzy mezi objednávkami určené pro úklid a přípravu prac. místa.
Nemoc
Pokud jste nemocná, necítíte se dobře nebo užíváte antibiotika či jiné léky, které by mohly proceduru ovlivnit, Vaši návštěvu musíme odložit. Výsledek stejně jako výdrž laminace se nedá v takovém případě zaručit.
Doprovod
Na svou návštěvu přijďte prosím bez doprovodu jak dětí, tak i jiných rodinných příslušníků apod. S ohledem na hygienické předpisy nelze s sebou brát ani domácí mazlíčky. Využijte tento čas jen pro sebe a relaxaci.
Telefony
Prosím o úplné ztlumení Vašeho telefonu po dobu návštěvy salonu. Neriskujeme tak mmj. otevření očí během ošetření, kdy navíc stejně není možné s telefonem manipulovat.
Kontraindikace
Předem si prosím projděte seznam kontraindikací. Je jich poměrně mnoho a zdánlivě nesouvisejících. Pokud se v nějaké najdete, zavolejte mi a probereme, jestli můžeme proceduru provést nebo ji raději odložíme.
Záruka a reklamace
Na veškeré služby se vztahuje záruka a reklamace. Tu je nutné řešit neprodleně, nejpozději do 72 hod od provedené služby, a to buď osobním jednáním nebo zasláním fotografií.
Platba
Platba je možná jak v hotovosti, tak i kartou v den provedení služby. Příp. také formou dárkového poukazu. Ty jsou celoročně k dispozici a můžete tak jimi udělat radost někomu blízkému.
Zeptejte se
Máte nějaký dotaz, na který jste nenašla odpověď nebo si nejste jistá, jestli je pro Vás zvolená služba tím pravým? Neváhejte mě kontaktovat a ráda Vám na cokoli odpovím.