REZERVACE


    Tel. 608 611 899


  • Objednávky vyřizuji v pracovní dny 8-18 hod
  • SMS připomínka 24 hod předem
  • Přijímám nové klientky - laminace řas a obočí v čase 6-17 hod, manikúra 8-12 hod
  • Před návštěvou si prosím projděte informace níže a kontraindikace.

Objednávka

Během práce nemůžu přijímat hovory, proto je lepší napsat mi zprávu (nejlépe WhatsApp), kde prosím uveďte o jakou službu máte zájem, příp. i termín, který by Vám vyhovoval. Co nejdříve se Vám ozvu a dohodneme detaily Vaší návštěvy. Své zprávy prosím směřujte na prac. dny mezi 8.-18.hod.


Storno

Objednávku je možné bezplatně zrušit/změnit min. 24 hodin předem. Rušíte-li termín později, nemám už dostatek času Vaše místo obsadit. V tomto případě za sebe můžete buď zajistit náhradníka (na libovolnou službu) nebo uhradit storno poplatek 350 Kč (objednávka do 120 min) nebo 500 Kč (objednávka nad 120 min).


Zapomenutý termín

Nejste-li si svou objednávkou jistá, stačí poslat zprávu a termín Vám upřesním. 24 hodin předem přijde SMS s připomenutím Vaší rezervace. Pokud v termínu nedorazíte, rezervace náhradního je možná až po uhrazení storno poplatku. U druhého nedostavení se bez předchozí omluvy, pozdního rušení apod., je to bohužel už bez možnosti dalšího objednání.

Překážka na mé straně

V případě změny Vaší objednávky ze strany salonu v důsledku nějaké nenadálé události méně než 24 hodin předem, Vám bude v náhradním termínu poskytnuta sleva.

Příchod

Prosím o dodržení obj. času (+/- 5 min). U zpoždění nad 15 min bude nutné proceduru zkrátit. Účtována je plná cena za všechny obj. služby, příp. si domluvíme náhradní termín, bohužel se storno poplatkem s ohledem na blokovaný čas. Zároveň prosím nechoďte ani dříve. Naruší se čas klientky před Vámi a pauzy mezi objednávkami určené pro úklid a přípravu prac. místa.

Nemoc

Pokud jste nemocná, necítíte se dobře nebo užíváte antibiotika či jiné léky, které by mohly proceduru ovlivnit, Vaši návštěvu musíme odložit. Výsledek stejně jako výdrž laminace se nedá v takovém případě zaručit. Navíc se výrazně zvyšuje riziko alerg. reakce.

Doprovod

Na svou návštěvu přijďte prosím bez doprovodu jak dětí, tak i jiných rodinných příslušníků apod. S ohledem na hygienické předpisy nelze s sebou brát ani domácí mazlíčky. Využijte tento čas jen pro sebe a relaxaci.

Telefony

Prosím o ztlumení Vašeho telefonu po dobu návštěvy salonu. Neriskujeme tak mmj. otevření očí během ošetření, kdy navíc stejně není možné s telefonem manipulovat.

Kontraindikace

Předem si prosím projděte seznam kontraindikací. Je jich poměrně mnoho a zdánlivě nesouvisí.. Pokud se v některé najdete, ozvěte se mi a probereme, jestli můžeme proceduru provést nebo ji raději odložíme.

Test citlivosti

Vždy máte možnost předem absolvovat. Doporučuji zejména pokud jste alergik, jdete na laminaci poprvé (hlavně obočí) a nebo jste neměla nikdy barvené vlasy/řasy/obočí.

Čas

Vyhraďte si prosím na návštěvu dostatek času. Délku jednotlivých služeb najdete v ceníku. Je škoda obírat se o čas, který Vám chci věnovat.  

Záruka a reklamace

Na veškeré služby se vztahuje záruka a reklamace. Tu je nutné řešit neprodleně, nejpozději do 72 hod od provedené služby, a to buď osobním jednáním nebo zasláním fotografií.

Platba

Platba je možná v hotovosti, prostřednictvím QR kódu nebo kartou v den provedení služby.

Zeptejte se

Máte nějaký dotaz, na který jste nenašla odpověď nebo si nejste jistá, jestli je pro Vás zvolená služba tím pravým? Napište mi.