VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Iva Černínová, Nezvalovo náměstí 856/1, 708 00 Ostrava, IČO 87269082

Provozovna: Salon 7. nebe, Nezvalovo náměstí 845/7, 708 00 Ostrava

1. Základní ustanovení

1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů (dále jen "poskytovatel") a kupujícím poskytovaných služeb a produktů (dále jen "klient").

1.2. Provozovatel poskytuje služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů dosvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

1.3. Objednáním konkrétního termínu pro provedení služby (osobně/telefonicky/prostřednictvím zprávy) projevuje klient svůj souhlas s VOP poskytovatele. Nesouhlasí-li klient s těmito podmínkami, má možnost služeb salonu nevyužít.

1.4. Klient může využít možnosti přijít předem zdarma na test citlivosti.

2. Objednávka služeb

2.1. Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem (osobně/telefonicky, prostřednictvím zprávy). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.

2.2. Z důvodu bezproblémového vyřízení objednávky např. v případě překážky provedení úkonu ze strany salonu v objednaném termínu apod. (oprávněný zájem) zpracováváme osobní údaje klienta (jméno, příjmení, telefon, příp. e-mail). Tyto údaje budeme zpracovávat, dokud daná osoba nepřestane být klientem salonu 7. nebe, což lze oznámit osobně/telefonicky. Tyto údaje nebudou nikde šířeny, zveřejňovány ani poskytovány třetím osobám.

2.3. Změnu smluveného termínu či jeho rušení je potřeba ohlásit nejpozději 24 hodin předem (osobně/telefonicky, prostřednictvím zprávy). V případě pozdějšího ohlášení změny či rušení termínu je možné za sebe poslat náhradníka (na jakoukoliv službu časově stejnou nebo kratší, než byla původní objednávka). Pokud klient náhradníka nezajistí, poskytovatel si vyhrazuje právo požadovat před rezervací jiného termínu storno poplatek ve výši 350 Kč (u objednávky do 120 min) nebo 500 Kč (u objednávky nad 120 min). Storno poplatek se hradí na účet poskytovatele. Při neuhrazení storno poplatku si poskytovatel vyhrazuje právo tohoto klienta již neobjednat.

2.4. Nedostaví-li se klient ve smluveném termínu bez předchozí změny či zrušení, poskytovatel si vyhrazuje právo požadovat storno poplatek 350 Kč (u objednávky do 120 min) nebo 500 Kč (u objednávky nad 120 min). Storno poplatek se hradí na účet poskytovatele. Poskytovatel si rovněž vyhrazuje právo tohoto klienta již neobjednat.

2.5. Dostaví-li se klient na objednanou službu se zpožděním, poskytovatel zkracuje dobu služby tak, aby následující klient mohl být obsloužen bez prodlevy. Klient hradí sumu za celou proceduru a všechny objednané služby, pro které byl vyhrazen čas, dle ceníku.

2.6. Při změně termínu ze strany poskytovatele méně než 24 hodin předem, bude klientovi v náhradním termínu poskytnuta sleva.

3. Dárkové poukazy

3.1 Dárkový poukaz nelze směnit za hotovost.

3.2. Platnost dárkového poukazu je ode dne vystavení do dne uvedeného jako konec platnosti včetně. U poukazů v hodnotě do 2000 Kč je platnost 3 měsíce od data vystavení, v hodnotě nad 2000 Kč 6 měsíců nebo individuálně dle jeho výše. Platnost dárkového poukazu nelze prodloužit.

3.3. Dárkový poukaz je možno čerpat pouze v době jeho platnosti. Po uplynutí této doby pozbývá platnosti a klient ztrácí nárok na jeho využití.

3.4. Dárkový poukaz je potřeba předložit před provedením služby pro ověření jeho platnosti. Pokud je doba platnosti překročena, poukaz nemusí být akceptován a poskytovatel službu provede v případě, že za ni klient zaplatí částku dle ceníku.

3.5. Pokud je poukaz vystaven na konkrétní hodnotu, cena poskytnuté služby se od této hodnoty odečte a příp. zůstatek klient může využít při další návštěvě v rámci platnosti poukazu. Je-li částka za provedenou službu vyšší než hodnota poukazu, tento rozdíl klient doplatí.

3.6. Pro změny či rušení smluveného termínu nebo nedostavení se na smluvený termín platí i u dárkových poukazů bod 2.3. a 2.4. Poukaz lze dále využít jen při splnění podmínek uvedených v bodě 2.3. a 2.4., tj. uhrazení storno poplatku předem na účet poskytovatele ve výši dle času rezervované služby/služeb. V opačném případě poukaz propadá v plné výši.

4. Odmítnutí služby poskytovatelem

4.1. Poskytovatel si vyhrazuje právo klienta odmítnout v těchto případech:

4.1.1. Klient trpí kontraindikacemi.

4.1.2. Klient se dostaví na proceduru v podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek.

4.1.3. Klient se dostaví na proceduru se zdravotními problémy včetně oparu, ječných zrn apod.

..4.1.4. Klient se dostaví na proceduru v nevyhovujícím hygienickém stavu (např. zápach, viditelné nečistoty apod.).

4.1.5. Klient se dostaví v doprovodu více osob nebo předem neohlášeného doprovodu (dítě, jiný rodinný příslušník, domácí mazlíčci - hygienické předpisy nařizují zákaz vstupu zvířat do provozovny služeb).

4.1.6. Klient se bude chovat nevhodně či vulgárně.

4.2. V případě odmítnutí z výše uvedených důvodů si poskytovatel vyhrazuje právo účtovat storno poplatek jako při pozdním rušení termínu, viz bod 2.3.

5. Doprovod

5.1. Klienta může po předchozí dohodě s poskytovatelem doprovázet na proceduru max. 1 osoba (dále jen "doprovod").

5.2. Poskytovatel může přítomnost doprovodu odmítnout.

5.3. Doprovod se musí po celou dobu procedury chovat tiše a nenarušovat průběh procedury. Doprovodu nevzniká nárok na využívání vybavení provozovny.

5.4. Poskytovatel si vyhrazuje právo doprovod kdykoli vyzvat k odchodu. Po výzvě doprovod ihned provozovnu opustí.

6. Osobní věci a cennosti

6.1. Poskytovatel nenese odpovědnost za případnou ztrátu osobních věcí a cenností před, v průběhu a po proceduře v prostorách provozovny.

7. Ceník

7.1. Platný ceník všech služeb je k nahlédnutí přímo v provozovně, na webových stránkách (www.salon7nebe.cz), na sociálních sítích salonu.

7.2. Objednáním služby klient souhlasí s uvedenými cenami.

7.3. Poskytovatel si vyhrazuje právo ceník změnit.

7.4. V případě větší časové náročnosti nebo spotřeby materiálu si poskytovatel vyhrazuje právo cenu po předchozím upozornění klienta navýšit.

8. Platba

8.1. Platba je možná v hotovosti nebo prostřednictvím QR kódu v den provedení služby.

8.2. Platba je možná prostřednictvím dárkového poukazu.

8.2.1. Podmínky čerpání dárkového poukazu dle bodu 3.

9. Záruka a reklamace

9.1. Na všechny služby se vztahuje záruka a reklamace.

9.2. Reklamace – Manikúra:

9.2.1. Reklamace ohledně přilnavosti a pevnosti materiálu lze uplatnit při osobním jednání nebo zasláním fotografie do 72 hod. Nevztahuje se na nehty mechanicky poškozené ze strany klienta ani aplikace na nehtech (kamínky apod.).

9.2.2. Během celé procedury je nutné zdržet se jakékoli manipulace s telefonem, věcmi v kabelce, odcházení na toaletu apod. Při nedodržení zmíněného odpadá nárok na reklamaci.

9.3. Reklamace – Laminace řas

9.3.1. V případě, kdy by laminace řas nebyla v pořádku, což se může projevit hned nebo i během následujících pár dní (řasy by se např. vrátily do původního stavu, došlo by k většímu zatočení, které by nebylo žádoucí apod.), poskytovatel nabízí druhou opravnou aplikaci zdarma.

9.3.2. Opravnou aplikaci zdarma je možné absolvovat do 14 dní ode dne reklamace a je potřeba přizpůsobit se volným termínům.

9.3.3. Změna/rušení náhradního opravného termínu je možná dle bodu 2.3.

9.3.4. Pokud se klient na náhradní opravný termín nedostaví bez předchozí změny/rušení, nárok na další opravný termín propadá.

9.3.5. V případě kontraindikací, u kterých lze službu provést, ale mohou ovlivnit výsledek a jeho výdrž, je na rozhodnutí klienta, zda chce proceduru i přesto absolvovat. Nárok na opravnou aplikaci zdarma v tomto případě zaniká. Klient je o těchto kontraindikacích poučen předem.

9.3.6. Reklamaci lze uplatnit osobně nebo zasláním fotografie, nejpozději však do 72 hod od aplikace.

9.4. Reklamace - Laminace obočí

9.4.1. V případě, kdy laminace obočí není v pořádku, řeší se reklamace individuálně dle konkrétního problému. Druhou aplikaci není vždy možné v krátkém čase provést.

9.4.2. Je-li to možné, nabízí poskytovatel opravnou aplikaci zdarma (za stejných podmínek jako u laminace řas).

9.4.3. Pokud není opravná aplikace možná, budou klientovi nabídnuty jiné možnosti kompenzace dle konkrétní situace.

9.4.4. Lhůta pro reklamaci viz bod 9.3.6.

9.5. Reklamace - Barvení obočí

9.5.1. Nárok na reklamaci odstínu odpadá odsouhlasením služby při jejím placení.

9.5.2. V případě, kdy by obočí výrazně změnilo odstín, ihned se barva vymyla apod., je potřeba tuto reklamaci řešit do 72 hod od provedení služby a to osobně nebo zasláním fotografií.

9.5.3. Poskytovatel nabízí opravnou aplikaci zdarma (za stejných podmínek jako u laminace řas).

9.6. Reklamace - Prodlužování řas

9.6.1. Nárok na reklamaci designu odpadá odsouhlasením služby při jejím placení.

9.6.2. Reklamace se vztahuje na přilnavost, tj. pokud řasy nedrží a ve velké míře vypadávají.

9.6.3. Reklamaci lze uplatnit do 72 hod od aplikace.

9.6.4. Poskytovatel nabízí opravnou aplikaci zdarma za stejných podmínek jako u laminace řas.

10. Alergická reakce

10.1. Klient má možnost předem zdarma absolvovat test citlivosti. Značně se tím snižuje riziko alergické reakce, která ale i přesto může nastat.

10.2. Klient podepisuje informovaný souhlas, jehož součástí je i prohlášení, že mu test citlivosti byl umožněn a v případě alergické reakce zodpovídá za svůj zdravotní stav.

11. Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti

11.1. Vstupem do provozovny vyjadřuje klient souhlas se zásadami bezpečnosti práce, provozním řádem poskytovatele a zavazuje se k dodržování bezpečnostních a hygienických pokynů poskytovatele.

12. Platnost a účinnost

12.1. Tyto VOP vstupují v platnost dne 1.9.2025 a tvoří nedílnou součást ústní úmluvy o poskytnutí služeb. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit VOP bez předchozího upozornění.